• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
آبگرمکن گازی ارویکا مدل OJ-8L (مخصوص کمپر،کاروان)آبگرمکن گازی ارویکا مدل OJ-8L (مخصوص کمپر،کاروان)آبگرمکن گازی ارویکا مدل OJ-8L (مخصوص کمپر،کاروان)

آبگرمکن گازی ارویکا مدل OJ-8L (مخصوص کمپر،کاروان)

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

سفر و طبیعتگردی هر روز بیش از پیش مورد توجه طبیعتگردان و طبیعت دوستان قرار میگیرد و مسیرها و مقصدهای مسافران آن متنوعتر و طولانیتر میشود. تنوع بالای مقاصد و مسیرهای این نوع مسافرتها سبب میشود که ملزومات آن هم پیچیدهتر شود. مسافران همواره به دنبال اقامتی راحتتر و ایمنتر در سفر و طبیعت هستند تا بتوانند مدتزمان بیشتری را در سفر بگذرانند. علاقه به سفر و اقامت به دور از هیاهوی شهرها بهقدری همهگیر شده است که عدهای زندگی در سفر را به عنوان سبک مداوم زندگی خود برگزیدهاند و همیشه در سفر هستند. کاروانها، کمپرها، خودروهای کمپ و طبیعت گردی و چادرهای ثابت و متحرک، بخشی از انتخابهای علاقهمندان این نوع از سفر برای اقامت در طبیعت هستند. اما سفر طبیعتگردی و آفرود نیازهایی دارد؛ با توجه به فصل، مقصد، نوع سفر، مدتزمان اقامت و غیره، این نیازها اولویتهای مختلفی پیدا میکنند. در یک اقامت چند روزه مخصوصاً در کنار خانواده، حمام کردن یک اولویت اصلی محسوب میشود. طبیعتاً اگر این نیاز بهخوبی فراهم نشود، بسیاری از افراد از اقامت طولانی در طبیعت منصرف میشوند. تأمین آب برای استحمام و بهداشت شخصی یا شستوشو، یکی از ضروریات سفر حرفهای به دل طبیعت است. تا پیش از این، بسیاری از علاقهمندان این حوزه، اغلب مجبور به استفاده از آب سرد برای این کارها بودند. دسترسی به آب گرم عمدتاً یک چالش مهم است زیرا نیاز به انرژی برق یا سوخت برای گرمایش آب دارد، منابعی که در سفر و کمپینگ معمولا محدود هستند. اما خوشبختانه امروزه راهکارهای قابلاجرا برای این مسئله وجود دارد. یکی از بهترین راهحلها، استفاده از آبگرمکنهای سفری است که عمدتاً انرژی خود را از سوختن سوختهای فسیلی مثل نفت و گازوئیل و گاز تأمین میکنند. نمونههای برقی به دلیل مصرف برق بالا و محدودیت منابع برقی در سفر، کمتر مورد استقبال قرار میگیرند.

 

توضیحات بیشتر:

آبگرمکن گازی Orvica Japan مدل OJ-8L یکی از بهترین گزینهها برای دسترسی به آب گرم مورد نیاز در خودرو، کاروانها، کمپرها و چادرهاست. سیستم کارکرد این آب گرمکن دقیقاً مشابه نمونههای گازی شهری است که در منازل مورد استفاده قرار میگیرد و با شعله ناشی از اشتعال گاز، گرمای مورد نیاز برای گرم کردن آب مصرفی را فراهم میکند. این آبگرمکن دارای سیستم جرقهزنی برقی و سیستم کنترل برقی احتراق و دماست که برق مورد نیاز خود را از باتری تأمین میکند. به کمک ترموستات برقی میتوان دمای آب را بر روی درجه مورد نظر تنظیم کرد و از نشانگر دیجیتال تعبیهشده بر روی بدنه خارجی، دمای آن را مشاهده نمود. آبگرمکنهای Orvica با وجود این که قابلیت کار با فشار بسیار کم را داراست، به همراه یک پمپ آب 12 ولت با دِبی خروجی 12 لیتر بر دقیقه ارائه میگردد تا فشار آب خروجی افزایش یابد. این آبگرمکن گزینه مناسبی است برای استفاده در محیطهایی که به گاز شهری و یا انواع سوخت مایع و منابع برق دسترسی وجود ندارد، از جمله در انواع خودروهای کمپ و کمپر، کانکسها و خانههای پیشساخته، انواع چادر و سازههای پارچهای و پلاستیکی، و انواع خودروهای کار و خدمات، و هر محل و محیط دور از خدمات گاز شهری. خصوصیات: مخزن گرمایش آب و لولههای آلومینیومی توان گرمایشی 30 کیلووات با ظرفیت 8 لیتر در دقیقه ترموکوپل و سیستم جرقهزنی برقی دودکش برای انتقال گازهای ناشی از سوخت پمپ آب 12 ولت برای افزایش فشار آب خروجی 

 

اطلاعات فنی:

 ظرفیت: 8 لیتر در دقیقه 

منبع تغذیه: انواع گاز مایع یکبار مصرف و قابلشارژ 

منبع برق: 2 عدد باتری 1.5 ولت 

سایز دِبی پمپ آب: 12 لیتر بر دقیقه 

ابعاد: 50x30x13 سانتی متر 

 

ویژگی ها: 

نوع دودکش 6 لیتر در دقیقه (مارک 8 لیتر)

 نوع گاز: LPG2800Pa 

پنل روکش سفید، با نمایشگر ال سی دی مربعی 

با سوئیچ زمستان و تابستان 

ترموستات دمای آب 

تنظیم مصرف گاز احتراق الکتریکی 

مجهز به محافظ در برابر گرمای بیش از حد 

مجهز به محافظ احتراق خشک 

مجهز به محافظ قطع گاز 

مبدل حرارتی مسی 1.0 کیلوگرمی، لوله و سیم 100% مسی 

جرقه زنی خودکار پالس، با تایمر 20 دقیقه ای 

شیر فشار آب صفر 

سنسور حفاظت از گرما (75 درجه سانتیگراد) 

مشعل: 3 ردیف، 250 میلی متر 

توان اسمی: 12 کیلو وات 

ولتاژ شروع: باتری ها (DC3V)

اندازه محصول: 440 x 300 x 120 میلی متر 

بسته بندی جعبه کارتن، اندازه بسته بندی: 325 x 170 x 505 میلی متر (0.0279) 

قابل فروش به افغانستان قابل استفاده برای خاورمیانه، پاکستان، هند، اندونزی، آفریقا (به استثنای آفریقای جنوبی) 

ساخت کشور چین و تحت لیسانس ژاپن 

دارای استانداردهای اروپایی و USA 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×