• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
لوله آب کاروان کولاپس مدل ‎286لوله آب کاروان کولاپس مدل ‎286لوله آب کاروان کولاپس مدل ‎286لوله آب کاروان کولاپس مدل ‎286لوله آب کاروان کولاپس مدل ‎286لوله آب کاروان کولاپس مدل ‎286لوله آب کاروان کولاپس مدل ‎286لوله آب کاروان کولاپس مدل ‎286لوله آب کاروان کولاپس مدل ‎286لوله آب کاروان کولاپس مدل ‎286لوله آب کاروان کولاپس مدل ‎286لوله آب کاروان کولاپس مدل ‎286

لوله آب کاروان کولاپس مدل ‎286

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 3,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

قابل تنظیم - متناسب با خروجیهای لوله ضایعات دوگانه استاندارد که در اکثر کاروانهای مدرن نصب شدهاند، اما در صورت غیر استاندارد بودن اندازه مورد نیاز، برش مواد لاستیکی به ابعاد مورد نیاز بسیار آسان است. دارای تنظیم 6 سانتی متری است، بنابراین برای اکثر خروجی های زباله دوتایی با فاصله 7 تا 13 سانتی متر بین مراکز مناسب است.
بدون شستشوی معکوس - طراحی شده با منحنی های داخلی برای جریان آزاد آب و جلوگیری از هرگونه شستشوی معکوس احتمالی به دوش یا حوضچه. طراحی لاستیکی به این معنی است که به راحتی بر روی کاروان شما قرار می گیرد و یک مهر و موم ضد آب ایجاد می کند.
Flexi Waste - با سیستم Colapz Flexi Waste Pipe یکپارچه کار می کند تا یک سیستم زباله خاکستری کامل برای کاروان شما ایجاد کند.
کیت شامل - این کیت آداپتور دوتایی شامل آداپتور دوتایی، لوله 15 سانتی متری و کیسه ذخیره سازی است تا سیستم شما را تمیز و در کنار هم نگه دارد.
Colapz - Colapz یک برند بریتانیایی است که تجهیزات و لوازم جانبی کمپینگ، کاروان و ون کمپر را با کیفیت بالا و صرفه جویی در فضا طراحی می کند. طیف کامل محصولات جمع شونده سازگار با محیط زیست را از جمله سطل های درخشان و قوطی های آبیاری رنگارنگ ما جستجو کنید. (ساخت کشور چین می باشد)

 

خصوصیات:
آداپتور دوگانه Colapz جدید به گونهای طراحی شده است که با خروجیهای لوله دوتایی استاندارد که در اکثر کاروانهای مدرن یافت میشود، مناسب باشد. آداپتور از یک ماده لاستیکی ساخته شده است، به طوری که به راحتی با قیچی یا چاقوی تیز برش داده می شود و هنگامی که روی کاروان نصب می شود، چسبندگی محکمی در برابر آب ایجاد می کند.
آداپتورهای دوگانه استاندارد موجود در بازار به دلیل بیرون افتادن از خروجی زباله کاروان بدنام هستند، بنابراین این کیت هوشمند تمام این مشکلات را حل می کند!
توجه: لوله های فلکسی به صورت جداگانه فروخته می شوند.
 

اطلاعات فنی:
برند کولاپس
شماره مدل 286
ASIN B082MV6W6T
سایز 15 سانتی متر پایین لوله با آداپتور دوتایی
کیت آداپتور دوبل Flexi Pipe Style
تعداد قطعات 5
ابعاد بسته 17.2 x 16.1 x 4.3 سانتی متر
وزن: 210 گرم
 

اقلام همراه:
1 عدد آداپتور دوتایی
1 عدد کیسه ذخیره سازی

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×