• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل B086P4TZ61پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل B086P4TZ61پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل B086P4TZ61پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل B086P4TZ61پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل B086P4TZ61پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل B086P4TZ61پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل B086P4TZ61پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل B086P4TZ61پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل B086P4TZ61

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل B086P4TZ61

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

دستگاههای صابونساز خودکار تجربه شستن دست بهتری را برای اعضای خانواده فراهم میکنند.
ساخته شده از مواد ABS سازگار با محیط زیست و بی ضرر، بیشتر برای کودکان مناسب است. این دستگاه پخش خودکار صابون به آنها کمک می کند تا عادت خوب شستن دست های خود را ایجاد کنند.
همچنین می توان از آن به عنوان یک بار / کانتر / حمام / آشپزخانه / ماشین ظرفشویی استفاده کرد. ایده آل برای خانواده شما

 

خصوصیات:
- فوم حس خودکار: فناوری سنجش مادون قرمز، سنجش فوق العاده سریع 0.25 ثانیه، زندگی را راحت تر می کند. هنگامی که به منطقه حسگر می رسید (فاصله حسگر 0-5 سانتی متر است)، به طور خودکار فوم متراکم و نرمی ساطع می کند. پخش کننده های صابون خودکار تجربه شستن دست بهتری را برای اعضای خانواده فراهم می کنند.
- مراقبت های بهداشتی و پیشگیری از خطر: برای حفظ بهداشت دست ها، مرتباً دست های خود را در خانه یا مکان های عمومی بشویید. پخش کننده صابون فوم با حسگر حرکتی مادون قرمز هوشمند، بدون نیاز به تماس، فوم را می توان بلافاصله در 0.25 ثانیه پخش کرد.
- صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست: یک روش جدید صرفه جویی و فناوری نوآورانه پمپ فوم می تواند مایع را به فوم تبدیل کرده و مصرف را تا 50٪ کاهش دهد. موتور مینیاتوری با راندمان بالا، مصرف برق کم و بی صداتر.
- طراحی ساده: بدنه بطری ضدعفونی کننده دست از مواد مات با درجه بالا ساخته شده است که شفاف و تمیز است و می توانید در هر زمان استفاده را بررسی کنید. سبک طراحی ساده کلاسیک یک آیتم مد نفیس در خانه شما است.
- سطح ضد آب IPX3: به راحتی می تواند با محیط غبار آب، بخار آب و قطرات آب روی سینک کنار بیاید و به راحتی در محیط های مختلف مانند حمام و آشپزخانه ادغام شود. تجربه شستن دست با کیفیت و ظریف را برای شما فراهم می کند.
 

اطلاعات فنی:
تولید کننده RODEREK
ASIN B086P4TZ61
ماده اکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS)
(1) نام محصول: پخش کننده صابون با سنسور لمسی خودکار
(2) رنگ محصول: سفید چینی
(4) وزن خالص محصول: 204 گرم
(5) وزن بسته بندی: 283 گرم
(6) ظرفیت: 350ML
(7) اندازه محصول: 19.3 x 7.3 x 10 سانتی متر
(8) اندازه بسته: 21 x 11 x 8 میلی متر
به 4 باتری AA نیاز دارد
تعویض باتری بسیار راحت است.
توجه: باتری در بسته بندی موجود نیست!
 

دستورالعمل ها:
1. کلید را لمس کنید تا شستشوی خودکار تلفن روشن شود.
2. توصیه می شود ابتدا دست ها را بشویید تا خیس شوند.
3. برای بدست آوردن فوم غنی، به ناحیه حسگر برسید.
4. توصیه می شود دست ها را کاملا مالش دهید.
5. پس از شستن با آب، دستان خود را خشک کنید.
 

نکات مهم:
1. برای جلوگیری از اتصال کوتاه، دستگاه پخش صابون را در آب غوطه ور نکنید و آن را مستقیماً با آب شستشو ندهید.
2. هنگام نصب یا تعویض ضدعفونی کننده دست، بدنه بطری صابون را کج نکنید. اگر مقدار کمی مایع خارج شود، طبیعی است و پس از پاک کردن آن همچنان می توان به طور معمول از آن استفاده کرد.
3. از ضدعفونی کننده دست بدون کف برای تعویض استفاده نکنید، در غیر این صورت ممکن است باعث خرابی دستگاه شود.
4. دستگاه پخش صابون را در جای خنک نگهداری کنید و از نور مستقیم خورشید یا منابع حرارتی خودداری کنید.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×