• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده موسیقی نویسکوتو مدل 8541720905پخش کننده موسیقی نویسکوتو مدل 8541720905پخش کننده موسیقی نویسکوتو مدل 8541720905پخش کننده موسیقی نویسکوتو مدل 8541720905پخش کننده موسیقی نویسکوتو مدل 8541720905پخش کننده موسیقی نویسکوتو مدل 8541720905پخش کننده موسیقی نویسکوتو مدل 8541720905

پخش کننده موسیقی نویسکوتو مدل 8541720905

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,500,000تومان5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

عمر باتری طولانی: باتری لیتیومی قابل شارژ داخلی با ظرفیت بالا، پخش کننده CD موسیقی شخصی با هدفون می تواند تا 12 ساعت کار پس از یک بار شارژ کامل پشتیبانی کند. شارژ راحت با کابل شارژ USB موجود
فشرده و قابل حمل: پخش کننده سی دی قابل حمل برای بزرگسالان/کودکان طراحی شده با اندازه کف دست جمع و جور، ظاهر صاف با نمایشگر LED (قابل مشاهده در تاریکی). پشتیبانی از فرمت های صوتی متعدد، از جمله فرمت CD، MP3، WMA برای گزینه های انعطاف پذیر (بلوتوث را پشتیبانی نمی کند)
ضد شوک فوق العاده: تا 100 ثانیه محافظت در برابر پرش برای سی دی ها و 180 ثانیه محافظت در برابر پرش برای سی دی های MP3، حمل آن آسان است هر کجا که بروید، اجازه دهید موسیقی وارد زندگی روزمره شما شود.
لوازم جانبی کاربردی: همراه با یک کابل AUX 4.9 فوتی که با آن می توانید سی دی پلیر قابل حمل را به سایر دستگاه های شنیداری مانند بلندگوهای خودرو متصل کنید تا از تجربه صوتی بهتری لذت ببرید (لطفاً مطمئن شوید که خودروی شما دارای یک پورت AUX 3.5 میلی متری است)
کاربر پسند: طراحی نور پس زمینه برای نمایشگر و دکمه های LED، که می تواند صفحه را در هر زمان بیدار کند تا اطلاعات پخش را به راحتی و راحت برای کار مشاهده کند. پشتیبانی از 5 جلوه صوتی - BBS، POP، JAZZ، ROCK، CLASSIC. 5 حالت پخش - پخش به ترتیب، تکرار یک آهنگ، تکرار همه آهنگ ها، زدن، پخش 10 ثانیه اول هر آهنگ.

 

توجه داشته باشید:
پخش کننده سی دی قابل حمل اسپیکر داخلی ندارد، بنابراین هنگام استفاده از آن به هدفون (شامل) نیاز است. یا می توان آن را با کابل AUX به بلندگوهای خود یا خودروی خود وصل کرد (شامل).
لطفاً مطمئن شوید که خودروی شما دارای درگاه AUX 3.5 میلی متری است، در غیر این صورت کابل AUX در ماشین شما کار نخواهد کرد.
ضد شوک
عملکرد ضد شوک پیشرفته
تا 100 ثانیه حفاظت ضد پرش برای سی دی ها و 180 ثانیه برای سی دی های MP3، سطح حفاظت ضد پرش بالاتر از اکثر پخش کننده های سی دی قابل حمل موجود در بازار.
با آخرین عملکرد حافظه، از همان جایی که توقف کرده اید از سر گرفته می شود، استفاده از آن بسیار راحت است.
سبک و قابل حمل، حمل آن در هر کجا که می روید آسان است، قابل اجرا در همه موارد، موسیقی را وارد زندگی روزمره شما می کند.

سی دی پلیر قابل شارژ قابل شارژ، سی دی پلیر کوچک برای ماشین، سی دی پلیر شخصی جمع و جور با صفحه نمایش با نور پس زمینه LED، زمان پخش 18 ساعت، ضد پرش، ضد ضربه و کابل AUX 3.5 میلی متری


ویژگی ها:
اسپیکر دستگاه های سازگار
ویژگی های ویژه باتری قابل شارژ داخلی 2000mah، کار به مدت 18 ساعت، کابل AUX 4.9 فوت
نوع نمایشگر LED-backlit
فرمت های صوتی پشتیبانی شده MP3
نوع منبع تغذیه AC & Battery
باتری های موجود بله
ترکیب سلول باتری لیتیوم پلیمر
نوع کانکتور کمکی، USB

 

اقلام همراه:

1 عدد سی دی پلیر قابل حمل
1 عدد هدفون
1 عدد 3.5 میلی متر کابل AUX
1 عدد کابل USB DC
1 عدد کتابچه راهنمای عملیات (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی)

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×