• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
یخچال سرد و گرم خودرو مدل AAUU-10یخچال سرد و گرم خودرو مدل AAUU-10یخچال سرد و گرم خودرو مدل AAUU-10یخچال سرد و گرم خودرو مدل AAUU-10یخچال سرد و گرم خودرو مدل AAUU-10یخچال سرد و گرم خودرو مدل AAUU-10یخچال سرد و گرم خودرو مدل AAUU-10یخچال سرد و گرم خودرو مدل AAUU-10یخچال سرد و گرم خودرو مدل AAUU-10یخچال سرد و گرم خودرو مدل AAUU-10یخچال سرد و گرم خودرو مدل AAUU-10

یخچال سرد و گرم خودرو مدل AAUU-10

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 20,000,000تومان15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- مینی یخچال 10 لیتری صورتی با آینه: این یخچال مینی نوشیدنی را می توان برای نگهداری در سرد لوازم پزشکی یا محصولات مراقبت از پوست و قفسه قابل جابجایی برای نگهداری آسان اقلام مختلف استفاده کرد. ظرفیت 10 لیتری تا 12 قوطی 330 میلی لیتری مناسب است.
- آداپتورهای AC / DC: 2 شاخه برای پریزهای دیواری استاندارد و فندک های 12 ولتی در وسایل نقلیه گنجانده شده است، می توانید از یخچال کوچک ما در خانه و خارج از منزل استفاده کنید. و این یخچال دارای دسته ای برای حمل آسان به هر مکانی است.
- حالت ECO & MAX: حالت ECO برای نویز کم و MAX برای خنک کننده سریع، می توانید حالت ECO را برای صرفه جویی در انرژی و کاهش نویز انتخاب کنید. در حالت MAX، صدای فن بلندتر خواهد بود، بنابراین لطفاً در هنگام استراحت حالت را روی ECO قرار دهید.
- خنک کننده و گرم کننده: سیستم ترموالکتریک پیشرفته می تواند تا 15 درجه سانتی گراد زیر دمای اتاق خنک شود یا تا 15 درجه سانتی گراد بالاتر از دمای اتاق گرم شود. نوشیدنی هایتان را سرد یا غذایتان را گرم نگه دارید!
- طراحی فشرده و مد: ایده آل برای فضاهای شخصی، دفاتر، خوابگاه ها، سفرهای جاده ای، قایق سواری، کمپینگ، رفت و آمد و موارد دیگر. اندازه کوچک و طراحی شیک آن باعث شده است که برای هر مکانی مناسب باشد.

 

اطلاعات فنی:
نام تجاری AAUU
ASIN B0B9BHXSNM
ظرفیت 10 لیتر
نوع نصب کانتر
فرم فاکتور فشرده
ویژگی های ویژه حالت ECO برای کم صدا، ظرفیت-10 لیتر-درب با آینه-آداپتورهای AC / DC-استفاده به عنوان خنک کننده و گرم کننده
رنگ صورتی
ولتاژ 12 ولت
تعداد قفسه ها 1
اجزای شامل آداپتورهای AC + DC، 2 قفسه یخچال + 1 قفسه قابل جابجایی درب
ابعاد محصول 34x29x24 cm
وزن مورد 4.45 کیلوگرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×